czwartek, 27 października 2016

Moja faworytka :)

Na wstępie chciałam podziękować wszystkim za mnóstwo ciepłych słów odnośnie mojej customki.
 Po głębszych przemyśleniach za sprawą Inki została nazwana Filomeną ;)

Szczególne podziękowania chciałam złożyć na ręce Uli za uwagi i porady. 
Wyciągnęłam oszczędności , zakupiłam kredki Prismacolor i od razu zabieram się za nowy custom. 
Mam nadzieję, że tym razem będzie chociaż odrobinę ładniejsza od poprzedniczki.
 Jak to mówią:
Praktyka czyni mistrza :)
A ja póki co nie mam zamiaru się poddawać.

Jak tylko wyjdzie spod mojej ręki coś nowego od razu się pochwalę i poddam Waszym opinią.

Żeby nie zanudzać, wklejam kilka fotek mojej zdecydowanej faworytki jeśli chodzi o lalki MH - Isi Dawndancer. 
Kocham , kocham, kocham !
Kolorystyka lalki, ubranko , face mold i wszytko inne jest niezwykłej urody. 
U mnie stoi na pierwszym miejscu.

A jakie są Wasze ulubione Monsterki ? 
Serdecznie pozdrawiam :)
 

19 komentarzy:

  1. Jaka cudowna... Przepiękna lalka *-* Nigdy wcześniej jej nie widziałam... Aww <3
    Ja mam dwie ulubione MH - Operettę i Twylę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz rację, jest śliczna :):) . Moją faworytką jest Cleo - z tych , które mam . Bardzo jestem ciekawa Twoich doświadczeń z nowymi kredkami . Zaczęłam custom następnej Monsterki a jeszcze Śluzka nie dokończona :/ ....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kredki bardzo dobre, zdecydowaie lepsze niż faber castellki akwarelowe które mam, ale to jeszcze nie ten efekt który widziałam na filmikach z YT :)
      Jak przyjdzie wena to na pewno skończysz, koniecznie się pochwal obiema !

      Usuń
    2. ... jeśli się nie uda pokażę "ku przestrodze" , jak nie mazać lalek :/

      Usuń
  3. ojej - ale mi miło - będzie bajkowa Filomena :)))

    Twoja Rogata cudowna - dopiero tutaj ujrzałam
    Jej kształtny nosek i totalnie przepadłam :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. z MH lubię uszate - więc i wilczyce i kamienne postaci
    ale i morskie potworzyce jak lagunka oraz fioletowoskóra
    (u mnie zwana Oceaną)

    OdpowiedzUsuń
  5. Moimi faworytami MH są kotowate, szczególnie Catty Noir :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja niestety jeszcze nie mam żadnej kotowatej, a sa piękne ! Chyba nawet nie widziałam jeszcze żadnej w sklepach u mnie ;(

      Usuń
  6. Wspaniała jest ta laleczka...przepadłam ,jak na nią spojrzałam :)
    To pewnie dlatego, że ma klimaty indiańskie i nieziemskie moje ulubione kolory!
    Cudo...zazdroszczę :)
    Ściskam :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo sie ciesze ze moglam pomoc i wiedz ze w kazdej chwili mozesz do mnie napisac gdybys potrzebowala jakiejs porady. Ja akurat prismycolor bardzo sobie chwale i u mnie zawsze daja efekt taki jak na filmach youtube... Moze to kwestia podkladu? Musi byc naprawde dobrze wyschniety.

    Isi to tez jedna z moich ulubionych :)...Mam ja az w dwoch egzemplarzac choc wcale sie nie zdziwie jak dojdzie jeszcze kolejny ;) Ja mam bardzo duzo ulubionych i trudno by mi bylo wybrac jedna czy nawet kilka ;) Ostatnio zakupilam CAM Bee i Three eyes ghoul juz sie nie moge doczekac kiedy bede mogla je przemalowac :)

    Pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak tylko będę mieć pytania to będę pisać , dziękuję :*

      Usuń
  8. Piękny kolorowy słodziak. Im więcej świata lalek poznaję, tym bardziej chcę w nim zostać.

    OdpowiedzUsuń
  9. Isi jest prześliczna i mam nadzieję że kiedyś i do mnie trafi. A moją ulubioną lalką z MH jest.. Gigi. :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Kocham isi! Jest to jedyna monsterka ktora bardzo mi sie podoba

    OdpowiedzUsuń