piątek, 21 października 2016

Mój pierwszy raz... ;)

Bloga zakładam po raz pierwszy w życiu , za namową mojej ukochanej mamy. Jestem dwudziestoczteroletnią lalkową maniaczką. Nie tylko zbieram, ale również przerabiam lalki na własną modłę ;) Poza lalkami zajmuję się różnymi  rękodziełami - głównie rysuję - ale jest też czas na szycie, haftowanie i inne pierdółki, które wychodzą mi bardziej lub mniej.

Wizualną oprawą bloga zajmę się trochę później jak już opanuję całą 'czarną magię' tworzenia bloga. Na chwile obecną jestem lekko przerażona ilością tego wszystkiego i nie wiem w co najpierw wsadzić ręce.

Co by Was nie zanudzać więcej swoją osobą podzielę się dzisiejszą zdobyczą.
Są lalki mniej lub bardziej dostępne na polskim rynku (albo ja jestem takim marnym poszukiwaczem). Jedną z nich jest lalka Monster High - Gilda Golstag. W sklepach jej poszukiwania zeszły na marne , ale udało mi się ją dorwać na allegro za - uwaga - całe 20 zł ! 

W domu pierwszą reakcją było "Boże jaka ona brzydka" xD 

Mnie osobiście bardzo się podoba, z resztą jak każda lalka z mało spotykaną urodą tudzież dziwnymi dodatkami (czyt. rogi^^)

Pozostaje teraz pytanie czy zostawić ją w kolekcji , jako że jest w stanie idealnym, czy stworzyć z niej custom. Oto jest pytanie ? 

Czekam na Wasze opinie i zachęcam do komentowania !

15 komentarzy:

  1. Faktycznie...pierwszej urody to ona nie jest ale jak to czasem mówię, że to co brzydkie jest najpiękniesze :)
    Powodzenia w tworzeniu bloga! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak na moje oko jej wygląd jest taki sobie ale ma swój urok. Jak każda inna lalka.
    Witam wśród bloggerów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj w lalkowej blogosferze <3 Ja uwielbiam ta lalke i mam ja az w trzech egzemplarzach... no le biorac pod uwage maja milos do MH to czesto mam po kilka egzemplarzy lalek ,ktore mi sie podobaja ;)

    Tym sposobem moja kolekcja MH jest ...niepoliczalna ;) ...na tem moment.

    Przesylam moc pozdrowien :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację MH są póki co moimi faworytkami ! Dziękuję za komentarz ;*

      Usuń
  4. Najlepsza!❤ widziałam jakie cuda robisz z tych lalek:) trzymam kciuki! �� Twoja Milonka:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale fajnie - kolejny Lalkolub!!!
    Gilda jest fajna, taka jaka jest -
    ale jednocześnie stanowi ciekawy
    materiał do przeróbki - tak więc
    powodzenia!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba pozostaje zaopatrzyć się w drugą ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wygląda trochę jak Jessie z Toy Story 2 w klimatach post apo :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haaha :D Takiego porównania to jeszcze nie słyszałam :D

      Usuń
  8. Witam nową osóbkę :D. Lalka zdecydowanie NIE jest ładna, ale przez to ma swój urok. No mimo tego, że przypomina trochę diaboła :D Wydaje mi się świetna na custom.

    OdpowiedzUsuń
  9. Witam nową osóbkę :D. Lalka zdecydowanie NIE jest ładna, ale przez to ma swój urok. No mimo tego, że przypomina trochę diaboła :D Wydaje mi się świetna na custom.

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj rzeczywiscie pod custom jest idealna :)

    OdpowiedzUsuń